Odstąpienie od umowy = zwrot towaru

Jeśli towar nie spełnia Twoich oczekiwań, możesz skorzystać z prawa do odstąpienia od umowy.
Pouczenie o wykonaniu przysługującego kupującemu prawa odstąpienia od umowy kupna - TUTAJ
Możesz odstąpić od umowy kupna sprzedaży i zwrócić nam zamówione produkty, które nie przypadły Ci do gustu. Na zgłoszenie odstąpienia od umowy masz łącznie 14 dni od momentu otrzymania przesyłki. Prosimy o wyrozumiałość, że możemy przyjąć zwrot towaru tylko pod warunkiem zachowania 14-dniowego okresu anulowania.
Koszty zwrotu ponosi klient.
Przysługuje nam również 14-dniowy termin na rozpatrzenie zwrotu. Staramy się jednak jak najszybciej zakończyć transakcję odwrotną.

Możesz zwrócić nieużywane produkty w oryginalnym stanie do 14 dni od otrzymania zamówienia. Należy pamiętać, że możemy odebrać tylko nieużywane produkty. Dlatego nie usuwaj etykiet, nie plamić ani nie myj produktów. Upewnij się, że przedmioty są nienoszone, w oryginalnym stanie, a pudełko na buty jest nienaruszone. Zniżki nie podlegają zwrotowi ani wymianie.

Jak dokonać zwrotu?

Skontaktuj się z nami mailowo pod adresem info@stonzwear.pl (24/7) i poinformuj nas o zamiarze odstąpienia od umowy i zwrotu towaru.
Wypełnij ten Formularz zwrotu/odstąpienia od umowy
Niezużyty i nieużywany towar umieść w oryginalnym opakowaniu/pudełku wraz z wypełnionym Formularzem. Towar należy odpowiednio zapakować, aby uniknąć uszkodzeń podczas transportu. Należy pamiętać, że Formularz zwrotu należy zawsze dołączyć do towaru. Upewnij się również, że w Formularzu wskazałeś, w jaki sposób chcesz otrzymać zwrot pieniędzy.
Wyślij towar na adres:
Mgr. Michal Praznovsky
stonzwear.pl
Argentinska 1363
92552 Soporna
SŁOWACJA
Koszty zwrotu towaru zawsze ponosi konsument/kupujący. Możesz zwrócić towar za pośrednictwem wybranej przez siebie poczty lub firmy kurierskiej. Odpowiadasz za towar do momentu dostarczenia go do naszego działu obsługi zwrotów. Dla własnego bezpieczeństwa radzimy wybrać usługę dostawy z możliwością śledzenia przesyłki. Zachowaj numer śledzenia przesyłki, możesz go potrzebować. W żadnym wypadku nie należy wysyłać towaru za pobraniem. W takim przypadku towar nie zostanie przyjęty! Koszty zwrotu towaru zawsze ponosi klient.

Zwrot pieniędzy

Po otrzymaniu przesyłki i skontrolowaniu odesłanego towaru, zwrócimy Ci należną kwotę. Prosimy o zachowanie dowodu nadania paczki do czasu zwrotu pieniędzy. W przypadku zwrotu zamówienia, po tym jak zarejestrujemy towar, przelejemy należną kwotę na Twoje konto (z ewentualnie odliczonymi odsetkami za korzystanie z produktu). Jeżeli otrzymany produkt w całości lub w części nie może zostać zwrócony, lub zostanie zwrócony w gorszym stanie, wówczas musisz zrekompensować utraconą wartość.

Jak należy składać reklamację?

Firma Stonz robi wszystko, aby produkować wysokiej jakości produkty z najlepszych i najbezpieczniejszych materiałów. Jeśli jednak gremlin produkcyjny zdołał prześlizgnąć się obok naszych strażników, postępuj zgodnie z poniższymi instrukcjami.
Prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta (info@stonzwear.pl) i przesłanie zdjęcia błędu. Nasz zespół dba o Ciebie i proces zwrotów.
Zastrzegamy sobie prawo do sprawdzenia stanu i wieku zwracanych towarów przed zaoferowaniem wymiany, kuponu rabatowego, zwrotu pieniędzy lub naprawy. Rozpatrzenie zwrotu może zająć do 14 dni.

Mamy obowiązek dostarczyć produkt bez wad. Odpowiadamy z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna produktu zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia jego wydania kupującemu. Ważne! Jesteśmy odpowiedzialny z tytułu rękojmi za wady fizyczne, które istniały w chwili przejścia niebezpieczeństwa na kupującego lub wynikły z przyczyny tkwiącej w rzeczy sprzedanej w tej samej chwili.

Twoja satysfakcja z naszych usług to priorytet. Staramy się odpowiadać na wszelkie zapytania i sprawy tak szybko, jak to możliwe. W przypadku pytań związanych z reklamacjami, prosimy o kontakt pod adresem: info@stonzwear.pl

Zarejestruj nowe konto

Masz już konto??
Zaloguj się lub Zresetuj hasło